Ovo je blog studenta Tehničkog fakulteta u Boru

Moj kućni ljubimac zove se Don, on je pas rase Pit Bull Terijer.

Pit Bull-ovi su jako pametna i inteligentna rasa koja je jako privržena svim ukućanima i koja je spremna i svoj život dati za zaštitu svojih voljenih. Ali me samo jedno insteresuje i želela bih odgovor na to , zar slično ako ne i isto ponašanje nemaju još neke rase recimo Sibirski Haski koji je spreman da se uhvati u koštac sa bilo kojom životinjom ili bilo kojom pretnjom da bi zaštitio svog gazdu?
Pit Bullovi se nalaze kako neko reče, na stubu srama jer se koriste za borbe, tačno. A da li se iko pita zašto se koriste za borbe? Pa evo da vam dam odgovor , zato što je to rasa pasa koja ima jednu od najjačih čeljusti i može „protivniku“ u ringu da nanese najveće povrede. INAČE NAPOMINJEM DA SAM OGROMAN PROTIVNIK BORBI PASA, ALI ISTO TAKO SAM PROTIVNIK I DA SE BILO KOJA RASA MRZI I SVE NAJGORE PRIČA O NJOJ SAMO ZBOG POJEDINIH PASA TE RASE KOJI SE KORISTE ZA NEKE PO MENI UŽASNE RADNJE.

Коментари на: "Moj kućni ljubimac" (1)

  1. Vojkan рече:

    pohvala za autora i temu, nadam se da cete i nadalje izbacivati korisne informacije o ovoj vrsti ljubimca

Оставите одговор

Облак ознака

